KOSZT DOSTAWY

Opłaty za dostawę przesyłek na terenie Polski:

1. Przesyłka kurierska lub Pocztą Polską:

  • Przelew - przedpłata na konto bankowe Sklepu - 20,00zł

  • Zapłata poprzez serwis PayPal przelewem lub kartą płatniczą - 20,00zł

2. Odbiór osobisty w Sklepie Stacjonarnym w Krakowie, ul. Rynek Podgórski 2 lok.7 – 0,00zł

(konieczne wcześniejsze uzgodnienie daty i godziny odbioru)

Wysyłka za granicę:

Dostawa za granicę Polski jest możliwa, ale wymaga indywidualnej wyceny, która jest uzależniona od kraju przeznaczenia i wagi paczki – proszę o kontakt.

Dostawa Gratis

Wszystkie zamówienia, których ostateczna wartość przewyższa 400,00 zł wysyłam gratis na terenie Polski.

TERMIN REALIZACJI:

1. Produkt dostępny na stanie magazynowym:

  • Zamówienie z opcją płatności lub poprzez serwis PayPal – wysyłka najpóźniej trzeciego dnia roboczego.

  • Zamówienie z opcją płatności "przelew na konto bankowe" – najpóźniej trzeciego dnia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

2. Produkt na zamówienie:

  • termin ustalany indywidualnie z Zamawiającym.

Termin realizacji obowiązuje jak powyżej, o ile na stronie Sklepu Internetowego nie ma informacji o urlopie lub przerwie z innych powodów losowo – technicznych. Wówczas następuje opóźnienie wysyłki o czas urlopu lub czas przerwy losowo – technicznej.

Bezpieczna dostawa:

Współpracuję ze sprawdzonymi firmami kurierskimi i Pocztą Polską i zawsze pakuję produkty starannie, a jednak bardzo proszę, aby:

PRZED podpisaniem listu dostawy u kuriera lub pracownika Poczty Polskiej upewnić się i sprawdzić KONIECZNIE opakowanie zewnętrzne przesyłki.

Jeżeli produkt, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny lub karton jest uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika lub sam produkt jest uszkodzony, należy poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i WYPEŁNIĆ DRUK W JEGO OBECNOŚCI.

Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.

W takiej sytuacji należy odmówić przyjęcia dostawy, a kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem.

Ja - natychmiast po otrzymaniu od Państwa informacji o uszkodzonej przesyłce - postaram się wysłać Produkt ponownie lub zwrócić pieniądze.



GWARANCJA:

Wszystkie towary dostępne w moim Sklepie Internetowym objęte są gwarancją.